İNCİ TANEM

13 Ocak 2016 Çarşamba

YENİ YENİ CİCİLER YAPTIM

Merhabalar arkadaşlar  canım sıkıldıkça yeni yeni ciciler yapma çabasına giriyorum. Genellikle pinterestten bulduğum güzellikleri uygulamaya geçirdim. 



                                                           
                                                                       Fiyonk kapı süsü


Arkadaşımın kızı için yaptığım keçe çerçeve modeli


 Yine hediye için yaptığım kardeş baykuşlar  


                                         




Kızımın odasında biraz değişiklik yapmak istedim. Bu sene oldukça moda olan yatak taçlarından yapmadan geçemedim. Elbise askısından yaptım. Yapımı oldukça kolay olup şık görünüyorlar. 


 İnternetten abajur ve gece lambası takımı aldım.

                                                       
                                                     Kapı için rüzgarlık yaptuım





    Kızlarımın odası için yaptığım inci ve elif isimlerinin başharfleri olan pano



   
 Kızı olan kişiler az çok bilir o tokalar sürekli biyerlere atılır, eşleri bi türlü bulunamaz. Ben bu durumu çözecek tokalık yaptım. Kız çocuğu olanlara tavsiye ederim. 

                                             

 Buda Komşumun elif için yaptığı emzik askılığı. bayıldım çok kokoş


4 yorum:

  1. Ellerine sağlık komşu:) hepsi de çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim komsucum.seninde ellerine saglik emzik askiligi icin....

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel paylaşımlarınız olmuş bırakmayın devam edin .

    YanıtlaSil