İNCİ TANEM

23 Nisan 2015 Perşembe

ELİF İKRA' NIN HAZIRLIKLARI

         Zaman o kadar hızlı ilerliyor ki anlam veremiyorum. 30. haftaya girmiş bulunuyoruz. Bir çok hamileye bakarak oldukça hareketliyim. Yavaş yavaş hamileliğin sonuna doğru yaklaşırken kızımın hareketlerini gözle bile görebiliyorum. Hazırlıklar son hızıyla devam ediyor. İnciyle birlikte kardeşi Elif İkraya yaptığımız hazırlakları göstereceğim sizlere, umarım beğenirsiniz.



Öncelikle hastane çıkışı ve zıbınlarından başlayacağım. Bu arada pembe emziğide inci kardeşi için, kendi harçlıklarından aldı. Daha doğmadan kardeş ilişkileri güzel olsun, kıskançlık gibi problemler olmasın diye İnciye bu tarz fikirler veriyorum. İncide seve seve kabul ediyor. Kıskaçlığı önlemenin en önemli yanlarından biriside birbirlerine hediye alıp vermeleridir. Tavsiye ederim.
         
 

                                           Bunlarda zıbın ve pijamaları...




Tabi ki gezmelik tulumlarımızıda unutmamak gerekir.



Bunlar ilk etapta giyebileceği yeni doğan kıyafetleri...


       
Çıtçıtlı badilerimiz,,,



                                                          Ayakkabılarımız.....



Daha önce komşumun yaptığı keçe ürünleri paylaşmıştım sizlerle. Bir sonraki postum da bu ayakkabının farklı modellerini paylaşacağım. Bu ayakkabıları da komşum keçeden yaptı kızıma...
Ben bayıldııım.
  

Yelek ve hırkamız. Doğum yaz aylarına denk geldiği için çok fazla yelek hazırlığı yapmadım. Daha çok penye yelekler aldım. Resmin en Üstünde ki lila rengi yelekte benim eserim...:))
   
  
İşte mevlid kıyafetimiz de burada....Oldukça kokoşşş...




Alt değiştirme minderi, battaniye ve banyo havlumuz...


Tabi ki bebek bakım çantası olmazsa olmazlar arasında. Ben alırken chicco yu tercih ettim. İnternet üzerinden alışveriş yaptım. Ürünleri oldukça kaliteli olduğundan dolayı uzun yıllar kullanacağımı düşünüyorum.

 


Hamileliğin en zevkli yanı alışveriş kısmı olsa gerek...:)))
 SEVGİLER..




2 yorum:

  1. Merhaba yanlış anlamanızı istemem çocuğunğz henüz doğmadığı için sorma ihtiyacı duydumikra isminden emin misiniz oku demek çünkü kızınıza emir kipiyle seskenecek olmanızın farkında mısınız?
    kesinlikle yargılamak değil amacım sadece ileride kızınız bana niye oku dediniz falan diyebilir ya da anlamını belki doğru bilmiyorsunuzdur diye yazdım. Kusura bakmayın ben kızıma Allah'ın hediyesi anlamında olduğunu sandığım ecrini koymuştum ama meğer sadece ücret karşılık demekmiş. Bunu yaşamanızı istemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz biraz daha farkli düşünuyoruz bu konuda. Ikranin kelime anlami oku ancak manevi bir anlamida Peygamber efendimize gelen ilk vahiy. Elif kuranin anahtari anlamina gelio ikra da oku ikisi yan yana gelince kuranin anahtarini oku ya da kuranin ilk harfini oku anlaminda oluyor. Yorumnz icin teşekkürler

      Sil