İNCİ TANEM

28 Temmuz 2014 Pazartesi

ASMA YAPRAĞINDAN VE FASÜLYE YAPRAĞINDAN SARMA!

Tüm müslüman aleminin ramazan bayramı kutlu olsun..

Bayramın olmazsa olmazlarından birisi sarma dır herhalde.Malatyanın yöresel yemeklerindenmiş fasülye yaprağı sarması(Bende buraya geldikten sonra öğrendim)Hemen denemek istedim.Koyu yeşil olanlar asma yaprağı,açık yeşil olanlarda fasülye yaprağı.Tam ortasınada kemikli et dizdim lezzet versin diye.Fasülye yaprağını İlk duyduğumda çok şaşırmıştım pek hoşuma gitmemişti ama denemekten kendimi alamadım. İyiki de denemişim.Asma yaprağıyla fasülye yaprağını piştikten sonra birbirinden ayıramadım.Piştikten sonra aynı oluyorlar.


Aşağıdaki resimde piştikten sonraki hali.İç olarak yaprak sarmasının içinin aynısını hazırladım.
Çok lezzetli olduğunun garantisini verebilirim.



İYİ BAYRAMLAR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder