İNCİ TANEM

8 Mayıs 2014 Perşembe

ZEBRA DESENLİ AJANDAM

İllaki yeni aldığım her üründe değişiklik yapacağım.Zebra deseni seviyorum.Birkaç kere kullandım zebra kumaşı.Bu ajanda kırmızı kaplı bir defterdi ama sıkılmıştım renginden ne yapsam ne yapsam diye düşünürken elimde de bu kumaş vardı hemen kaynaştırdım bunları.Az malzeme ile çok faaliyet marifet diye düşünüyorum.zımba kullanarak eskiden defter kapladığımız gibi kapladım.Sadece bant yerine zımba kullandım.


 Hemen üzerine de  keçeden kiraz ve kurdela iliştirdim(bunu diktim ama silikon tabancasıyla yapıştırılabilir).
 İnşallah  bu işlemi birde resim albümünde kullanacağım.
(Her ne kadar şimdilerde artık  usb ler album görevi görsede biz yinede eskiyi unutturmayalım insanlara)


BLOĞUMU ZİYARET EDEN ARKADAŞLARDAN YORUM ALMAK BENİ ÇOK MUTLU EDECEKTİR
   SEVGİLER.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder