İNCİ TANEM

12 Mayıs 2014 Pazartesi

MAVİŞ ÇİM ADAMLARIMA BAKIN

Uzun zamandır çim adam yapmak aklmdaydı ama bir türlü fırsat bulamamıştım.Alışılmışın dışında bu çim adamlar.İncimin oyun hamurlarının kutusundan yaptım kapaklarınıda tabak olarak altına koydum.Tohum olarakta kuş yemi koydum(güvercin yemi yonca vs. olabiliyormuş).Olmasını temenni ediyorum.Tabi bu suratlarıda ben çizdim hemde göz kalemleriyle.Çünkü plastik olduğu için hiç bir kalem tutmuyor siliniyor.En kalıcısı bu kalem oldu anlayacağınız.İntenetten surat ifadelerine bakarak çizdim.Birbirlerine baktıklarının altını çizerim.Resmimin hiç mi hiç güzel olmamasına rağmen çizebildim.İnşallah çimlenirse eğer resmini eklerim.Bu arada kızımın sınıfına gönderdim bunu ve bir sonraki yazımda yayınlayacağm organizeri.


 İçinde toprak var (talaş yerine bunu tercih ettim).Altına bir delik açmayı da unutmadım sulandığında fazla su alttaki tabağına aksın diye..
İYİ GECELER.....MUTLU KALIN ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder