İNCİ TANEM

31 Mayıs 2014 Cumartesi

KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ ANI KALPLERİ


Kızımın Doğum günü için gelen misafirlerimize birer tane anı kalpler yaptım.Daha doğrusu  elimde olan malzemlerle bişeyler yapmak istedim.Aklıma evdeki kumaşlar geldi.3 Renk kumaş vardı.Renk renk olsun istedim.Çokta beğenildi.Kartondan bi kalıp çıkartarak kumaşları o kalıplara göre kestim.Dikerken kurdeladan askılar yaptım.İster anahtarlık ister süs olarak kullanlabilir diye düşündüm. İncimin doğum günü diye çok heveslenerek yaptm. Evlat olunca insan her gördüğü şeyi yapmak istiyor.O da olsun kızıma bu da olsun kızıma diyor.Eminim anne olanlar demek istediğimi gayet iyi anlar.





SONUÇ:aşağıdaki resim gibi oluyor...



2 yorum:

  1. Cok tatli olmus ben de yapmayi dusunmustum ama elimde dikemedigim icin beceremedim ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende makinede diktim.Biraz bicik bicik oldugu icin ugrastiriyo.Sabir istiyo birazcik.size koly gelsin simdiden :))

      Sil