İNCİ TANEM

3 Mayıs 2014 Cumartesi

BEBEK ANI KAPI SÜSÜ VE SEPETİ

Kızıma hamile iken daha yeni yeni çıkmaya başlayan bebek anı ürünlerinden esinlenerek kızımın odasına yaptığım kapı süsünü yayınlayacağım.
 Straforun üzerine bu boyutlarda yuvarlak bir cismi koyup(ben bulaşık leğenini kullanmıştım)  yuvarlak çizmiştim.Aynı şekilde ortası içinde bir yuvarlak çizip.Maket bıçağı ile kesmiştim.puf puf dursun diye 1 paket pamuğu straforun üzerine döşeyip çiçekçiden çok makul fiyatlara aldığım tülü strafora sarmıştım.Yine çiçekçiden aldığım inci ve kurdelelerle süsledim.son olarak ta aynı renkte bir kelebeği kanatlarından yapıştırmıştım.
(Ben bu tarz işlemlerde sıcak silikon tabancası kullanmayı tercih ediyorum.)



Ve sepeti,ister mevlit şekeri sepeti olarak ister de ıvır zıvır sepeti olarak kullanılabilir.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder